Blinka lilla stjärna där (?)

Hej gott folk, nu kom jag precis hem efter en heldag ute :) Började ju som sagt med frukost hos Madde där vi åt så mycket att vi blev helt utslagna.. Snacka om matvrak :) Frågan är om de är något bra eller dåligt att kalla sig?
Efter många om och men OM vad vi skulle hitta på, rastlösa som vi var så kom vi fram till att gå och spela biljard nere på Kville där vi även åt middag. Jaa, det va en kort sammanfattning av min dag. Lägger ut bilderna imon så att ni med får lite inblick på det hela :)

By the way;
Charlotta, ska tänka på dig medans du går till skolan och jag ZzZzZ gott i min säng och mitt varma täcke :D
Älskar dig ändå :)
Men var inte ledsen, jag kommer tillbaks på måndag och då är trion tillbaks igen... Woohoo :)

Sov gott, peter pan och tingeling. / Jess

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Jotack min dag har varit bara bra:D

2009-03-11 @ 03:23:19
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0