God förmiddag :)

Varit vaken nu ett bra tag men har väntat på att Madde ska vakna så att jag samtidigt kan lägga in lite bilder från igår :)
Kan iaf tillägga att jag och Madde var riktigt duktiga på biljard och slog ut alla som var där..... NOT!!
Jag gjorde så att den vita kulan åkte över bordet medans Madde typ totalt missade den.... En gång(!) Haha
Idag är faktiskt en bra dag, så känns de iaf än så länge :) Sitter i min säng och ser verkligen hur SOLEN lyser in i mitt rum medans man hör fåglarnas kvitter på utsidan... Får ju inte glömma dessa förbaskade bilar med som åker här utanför... Dem förstör just nu allting..!

Idag händer inte så mycket, eller har iaf inget planerat just nu. Men lika bra att ta allt spontant. Blir faktiskt bättre då, iaf för mig :) Blir de så för er med?

Joo, kom på att min brors gamla chef ville träffa mig. Vet inte riktigt vad han vill med tanke på att vi aldrig riktigt pratat men, men... Ska uppdatera er när jag kommit hem igen... Hoppas de är något bra. Kankse han vill vara snäll mot mot mig för att jag är en fattig(!) student och ge mig en ferrari? Kanske inte så smart med tanke på att jag inte har körkort. Men kanske han vill ge mig en såhär 100000 kr? Då kan jag ju faktiskt ta mitt körkort som en tacksamhet haha...

Nedanför kommer bilderna från igår..... ENJOY :)




Ha en greeeeeaaat dag / Jess


Kommentarer
Postat av: Anonym

slirigt !!!!!!!!!

2009-03-12 @ 21:17:52
URL: http://maddebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0