God morgon sunshine(s)... :)

Igår blev de tyvärr ingen bio, dom filmerna vi ville se va typ helt fullbokade å vi sket i de! Var hemma hela dagen och latade mig i min säng istället :)
Idag vaknade jag av att de va ljust i mitt rum, drog upp persiennen och vad ser jag?
Jo, att det faktiskt är skönt väder ute så idag blir de verkligen inte att ligga i sängen hela dagen...
Hmm, ska jag ta en promenad och överasska Charlotta kanske? Kanske hon är snäll och bjuder på kaffe :)
I morgon är de dags för skolan igen, har ju vart sjukskriven nu så kommer kännas konstigt att behöva sätta alarmet och inte vakna av sig själv som jag gjort nu de senaste... Men börjar iof kl 9.00, så de är ju inte såååå tidigt!
Va gör ni en söndag som denna? Har ni med skönt väder idag?


Nu ska jag äta frukost :)

Vi höres lite senare // Jessica


Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Vem som helst, förutom hon eller Ugglas :o.

2009-03-15 @ 10:39:14
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

idag blir det jobb för min del,v min börjar alltid p söndag och så ledig fredag istället*händer hos dig?

2009-03-15 @ 12:43:39
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0