Här kan man vaaaaa!

Vad gör jag just nu? Väntar på att min vitlöks kyckling ska bli klar =) Är förresten beroende av vitlök, men det pratar jag inte om högt. 
Igår efter skolan hämtade Linda upp mig och vi käkade lite Mc. Vi köpta kaffe och drog upp till Ramberget. Och VEM hittar vi där uppe?? Om inte denna mannen...


Linda & Björn G!!! Sån trevlig prick. Han och L började snacka gamla minnen hahaha :P


Har hittat en klänning jag vill ha till min och Andreas fest. Ska in till stan imorgon och se om det är något att ha!

Pratade med min kära Andrea igår och vi har något på G! haha vad får ni snart veta..

Nuuu är kycklingen klar..pling pling pling...


Love//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0