Lite om mig då...

Lovar du att vara ärlig? Kanske(?)
Du heter: Charlotta Bauer yeah
Smeknamn: Lotta, potta & Älskling hihih
Låt som när du är ledsen sörjer till? Eva Cassidy - Fields of gold (vacker)
Beroende av: Vitlök haha
Vad tror folk om dig? Att jag är 180 cm lång         
Stämmer det? Neeeee hahah
Vad får du oftast komplimanger för? Läppar och mina ben
Vad säger du för att imponera på någon? Vem ska jag inponera på haha ingen!
Hur imponerar man på dig? Var dig själv!
Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden faktiskt!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Aha. Jag har anmält dig till sanningens ögonblick bara så du vet" HAHAHA
Var bor du? Biskopsgården gheeeettooooo
Trivs du där: Jaaaa
Äger du några converse: Ja, ett par trasiga..:(
Sprit, cider, vin eller öl: SPRIT
Brukar du bli för full: Nee är inte 14 längre :P
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Folk som inte kan klä sig
Har du haft sex idag: vet inte!!
Nästa mål i ditt liv: Bli det jag vill bli
Hur svarar du i mobilen: HAAALOOOOO eller A HAALLLOOOOO.
Vem ringde du senast? Rafed (L)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att det ska snöa imorgon och arr Rihanna är gravid hahaha!
Antal timmar sömn inatt: 9 = huvudvärk
Sov du ensam: yes
Brukar du komma i tid: ALLTID! Avskyr sena folk
När mår du bra: Kaffe på min balkong med dom jag bryr mig om..
När blev du fotad senast: Igår..på Idaslida och Kalkon!
Hur känner du dig nu: Mätt och huvudvärk
Vanligaste färg på dina kläder: Svart,grått,brunt..(tråkigt väder, tråkiga kläder)
Vad saknar du: Sommaren!
Hade du en bra kväll igår: Var ju helt ensam juh...hur kan det var trevligt??
Favorit dryck på morgonen: Oboy och kaffe!
Rakar du benen: NEJ!
Är du blyg? Nee inte så..bara när jag träffar kändisar haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaaaa.. C (L) R
Har du spytt offentligt: hahaha ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Slå på någon!
Är du nöjd med ditt liv: Det kan alltid bli bättre..
Är du bortskämd: Inte längre... J
Vad gör du i morgon: skola
Vad är det värsta du vet? Folk som inte kan stå på sig
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 3 kr
Vad längtar du till? Sommar med min man
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaaa..
Vad är det finaste du fått? Kärlek från mamma!
En speciell dag du minns: Väldigt många..
Hur gammal är du: 23
Tycker du om någon just nu: Yesss
Om fem månader: Jaaa!
Du samlar på: haha kom till min balkong så ska ni få se
Gillar du golf: neee inte riktigt alltså
Vilken tid gick du upp idag: vet inte
Har du sovit i din egna säng inatt: Jaa det hoppas jag..
När grät du senast: Igår, när jag kollade på efterlyst L
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åkt till Italien med mamma
Bär du glasögon eller linser: Nope.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nee finns viktigare saker
Har du piercing: Nej, inte längre
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn:  Jaaa hhihi
Är du bra på att laga mat: Ibland.
Hur vig är du: vig som FAN!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Tror du på ett liv efter döden: Jaaa
Tycker du om sushi: yeah
Bor dina föräldrar tillsammans: Nope. Mamma är bäst
Har du tandläkarskräck: som satan!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon, älskar att gå upp tidigt.
Vilken ögonfärg har du: Vackra blå
Biter du på naglarna: Nee :P
Röker du: vet inte
Senaste låt du hörde: Flo Rida ft. Nelly furtado - Jump! Grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0