Solen skiner och alla är glada!

Shululuu! Gissa om solen skiner?? JAAA..och det är helt underbart. Jess kom hit och käkade frukost med mig. Rostmackor och Oboy..Nu har hon satt på kaffe oxå..vilken pingla! Vi har även tagit över min balkong!




Magnum white chocolate with a touch of strawberry!



Vad gjorde ni för skoj igår? Jag och R var ute och käkade på Pasta Haus, gott som satan själv..
Sen drog vi till B-sjön och hem till Thevin och hans söta tjej. Spelade lite poker och var allmänt coola :P
Och lekte såklart med chucki the dog som har växt så det knakar!



Nu blir det ännu mer kaffe!

Love//C + Jessi på soffkanten!


Kommentarer
Postat av: diana

Tack söta du för kommentaren! Vad ska du hitta på idag? Jag har haft världens sovmorgon med frukost på sängen, så mysigt! Hoppas du får en fin söndag! Kram

2009-03-15 @ 13:59:44
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: L i s a

Ja, visst är det skönt med sol! Hur varmt har ni det?

2009-03-16 @ 12:38:51
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0