Sov du lilla videung......

Igår bosatte jag mig hos Madde och kom hem för drygt en kvart sen......
Trodde jag skulle smälla av imorse när jag kolla ut genom fönstret :/
Det va ju vår IGÅR, med sol och allt.. Och så blir de såhär?? Jag vill inte ha vinter IGEN!!!

Får fortsätta blogga mer imon för nu ska jag kolla på tv och gå till köket och se om något ätbart finns :)

UT MED VINTERN IN MED VÅREN!! UT MED VINTERN IN MED VÅREN!! UT MED VINTERN IN MED VÅREN!!

Om man säger de här högt så kanske han där uppe fattar vinkeln. Eller va tror ni?

Godnatt och nana sött // Jess

Ps Idag har inte varit min dag, har mått hur dåligt som helst... Aldrig mer säger jag bara! Ds


Hur mysigt som helst :)
Till vänster är de jag och till höger är de älsklingskusinen Johanna


Aaaaah, ni fattar ;D

En liten påminnelse till Oscar bara; Glöm nu inte vad jag har sagt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska försöka komma ihåg, kan inte lova något :)

2009-03-12 @ 23:22:46
Postat av: Linda

Usch, vi har jätte mycke snö här just nu!

2009-03-13 @ 10:56:21
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Linda

sv; Bra fråga! Jag vill ha vår nu!

2009-03-13 @ 12:13:28
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

Om du älskar The Hills så drar jag igång en the hills tävling på min blogg där du kan vinna dvd boxen säsong 2! Kika in och var med och tävla du också! :)

2009-03-13 @ 17:44:18
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0