Tråkigt väder..... As usally...

Jag vill inte ha snö, jag vill inte ha regn(!) JAG VILL HA SOL.... Verkar inte som att han däruppe fattar va jag menar... Hur ska jag på bästa sätt förklara de då!?

Tråkigt väder.... As usally
(Taget ifrån mitt fönster)

Igår va jag först med min kusin Johanna, där vi försökte koppla datan till tvn, vilket inte verkade funka :/
Kommer ju inte heller ihåg hur jag gjorde sist men, men... De fixar sig väl i slutändan, det gör de ju oftast!
Efter de tog jag spårvagnen hem till Karin, vilket för en gångs skull tog en evighet.......
Där gjorde vi iordining oss och hon drack äckligt billigt vin (hennes ord)
JAG VA NYKTER :D ALL NIGHT LONG :)
Sen kom den andra Karin och vi drog till excet, där vi dansade så svetten rann i pannan på oss..... Phuuuuu....

Karin B, jupp hon sköter sin tandborstning riktigt
 noga ;)

Karin G och Jag :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. Veronica skicka sms och frågade om vi skulle promenera? Men då visste jag inte riktigt att de va sånt skitväder ute, så vi får allt se med den saken. Sen är jag riktigt lat med hmm...

Jag hoppas iaf att Johanna (kusinen) bjuder hem mig till henne, där hon även bjuder på middag (underbar kyckling och lis haha)  och en riktigt gos sallad med feta ost  :)
NU kurrar de rejält i min mage men till frukost får de faktiskt bli smörgås med ost och varm oboy hojhoj :)

Nu drog jag mig........ S V I S C H..............

Pöss Jess

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej tjejer!

Tack så mycket :)

Här rullar allt på som vanligt, jobbar & sliter :)

Vad gör ni själva??? Hoppas att allt är bra med er.

Charlotta jag såg föresten att du är tillsammans med Raffe, vad kul! Grattis till er & lycka till!!! Ska spara din blogg när jag kommer hem med :) Kram

2009-03-14 @ 12:16:34
URL: http://taaanjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0